Poškodenie tovaru počas prepravy
Vážený zákazník, vpisujeme Vám tu návod, ako postupovať, ak ste si prevzali tovar od prepravcu a bol rozbitý alebo inak poškodený. Poškodenie počas prepravy sa bohužiaľ stáva aj u perfektne zabalených zásielok. Ich množstvo je však k pomeru s množstvom odoslaných zásielok veľmi malé.Pre urýchlenie a zdarné vybavenie reklamácie je preto nutné postupovať následne.
Povinnosti zákazníka:
1) Poškodený obal a zásielka pri prevzatí od prepravcu- Ak si všimnete poškodenia obalu (pretrhnutie, prelomenie kartónu, ohnutie, rozrezanie, preliačiny rohov alebo kartónu atď.) už pri prevzatí tovaru, je nutné takúto zásielku rozbaliť pred prepravcom a v prípade poškodenia zapísať stav zásielky do odovzdávacieho protokolu. Postačí vpísať "Prevzaté s výhradou". Zásielku si ponechajte a postupujte podľa bodu 2).
- Ak je zásielka evidentne zničená vrátane obalu bez rozbalenia, zásielku nepreberajte z dôvodu poškodenia zásielky.
2) Zásielku som si prevzal a až po rozbalení som zistil, že je obsah poškodený
V takom prípade postupujte nasledovne:
- Urobte fotodokumentáciu celej zásielky - celkový pohľad na vonkajší obal, vrátane všetkých štítkov (adresná etiketa, nálepky Krehko, Neklopiť, Nezaťažovať), v prípade poškodenia obalu jeho detail, detail adresného štítku, spôsob balenia vrátane výplne a umiestnenia poškodeného tovaru v balení, samotný poškodený tovar.
- Informujte nás o poškodení zásielky e-mailom (najneskôr do 3 pracovných dní). Uveďte číslo objednávky, krátky popis poškodenia a priložte fotodokumentáciu (veľkosť prílohy je max. 10 MB, v prípade potreby ju rozdeľte do viacerých e-mailov). Berte na vedomie, že čím skôr nám nahlásite poškodenie, tým bude Vaša reklamácia rýchlejšie a úspešnejšie vybavená a tým skôr Vám bude zaslaný nový bezchybný tovar. S každým otáľaním sa znižuje možnosť úspešne vybaviť Vašu reklamáciu!!!
- Tovar vrátane obalu a výplní riadne uschovajte a nikam neposielajte, počkajte ďalších pokynov.
Všetko ostatné obstaráme my. Zabezpečíme nahlásenie a celý priebeh reklamácie s prepravcom, ktorý si pre poškodenú zásielku k Vám príde, prevezme si ju a spíše s Vami škodový zápis. Po spísaní škodového zápisu zasielame zadarmo nový bezchybný tovar bez ohľadu na konečný výsledok reklamácie u prepravcu. Tým je celá reklamácia vybavená a s Vami uzavretá.